Lååååång fredagen

Denna dag började inte så bra, vet inte vad som var fel men då jag vaknade kände jag mej yr och helt slut i kroppen. Steg upp, åt frukost och fick sen ge mej och gå och lägga mej en stund till. Som tur hade Anton fixat lyxfrukost idag, ägg och bacon med toast <3 efter att jag sovit en stund till kändes allt bättre. Kan ju hända att det var för lågt blodsocker eller blodtryck som spökade?!? Eller helt enkelt att jag är trött. Förra veckoslutets flyttstress har satt sina spår, är jätte trött ännu, fast jag sover bra på natten. Måste väl bara inse att krafterna inte räcker till lika mycket mera, måste spara lite till bebben också :p men de e så svårt att ta det lugnt då det finns så mycket att fixa med!

Nu är vi i Kyrkäng, Anton är och hjälpa en granne och jag vaktar brasa och kollar på tv. Ikväll ska vi grilla och bara mysa. Imorgon kommer Antons familj hem från sin resa, då skall Antons mamma firas! Hon har nämligen haft födis :) fullt upp med andra ord, men det är bara att gilla läget :) det betyder ju också att tiden går snabbare vilket betyder att rätt som det är har vi vår lilla kille på utsidan av magen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0