otursonsdag

Idag har inte varit någon bra dag, först försov sig anton till jobbet. Och sen till råga på allt hade jag inte satt på väckning/stängt av den i sömnen så jag vaknade aldeles för sent. Dit for den tenten, jag är så jäkla less på mej själv, HALLÅ hur svårt kan det vara att se till att man vaknar i tid? Nu kommer jag att måsta fara till skolan i början av maj och skriva denna tent, känns ju lagon onödigt!


länk

Var så sur då jag vaknade och insåg att det inte fanns en möjlighet i världen att jag skulle hinna till skolan (man får inte komma mer än en halv timme för sent ) och jag skulle ha blivit minst 45 min sen så drog jag täcket över huvudet och sov vidare. Så idag har jag verkligen inte gjort något alls, luggit på soffan och kollat på TV. Läst lite på tenten som jag har på fredagen och bara varit sur. Nu måste jag dock bättra på mitt humör för om några timmar skall vi på föräldraförberedelse kurs.

Det skall bli jätte intressant att gå på denhär kursen, kul att se vilka andra som skall få barn samtidigt som vi och intressant att höra vad de har att säga. Jag tänker i alla fall gå dit med ett öppet sinne och försöka ta in den info som de har att berätta. Har väntat på att vi skall få gå på denna kurs och nu är dagen då äntligen här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0