Välkommen hem till oss!


här bor alltså vi nu
på bilden ser man också mitt projekt, hackar bort snö och is för att det skall smälta. Solen lyser inte på där som högen är så det smälter så otroligt långsamt, därför ville jag hjälpa lite på traven. Så varje dag hackar jag lite mera bort från islagret.


en liten bild på förrådet också, som jag skrivit om tidigare :) här inne hade vi alla våra lådor, men nu är det bara ett vanligt förråd där vi har bland annat julsaker


vedförråd, inte mycket mera att säga om det


så går vi in då, här är kvisten. Här kommer vagnen sen att stå parkerad, så vi får hitta en ny lösning till skrona sen. Men just nu ser det ut såhär.


här är hallen vår, bakom speglarna finns hatthylla och stång med hängare och i det ena vita skåpet har har anton sina jobbkläder (jag ville ha mina skor där men insåg sen att jag vinner mera på att anton får ett konkret ställe för sina smutsiga kläder )




här är vårt sovrum, här skall det tapetseras om och fixas nya golv sen i något skede.




blivande bebberum, också här skall det komma nya tapeter och nytt golv. Spjälsängen kommer att få flytta in till vårt sovrum sen bara bebben kommer. Just nu är här också förvaring av tomma flyttlådor och lite skräp.

grovköket/hjälpköket, som också är en del av badrummet. Här kommer vi att byta blöjor på bebben, han har också sina kläder i skåpena ovanför "skötbordet"


resten av badrummet och bastun


hallen från en annan vinkel


vår lilla WC


här kikar man in i vardagsrummet från hallen


köket, anton står och fixar ihop makaronilådan som vi år ti middag



matsalen eller matplatsen eller ja vet inte vad man skall kalla det, men en del av vårt kök är det i alla fall :)


och köket från andra sidan


vardagsrummet


Tv-tason


sista sovrummet, som just nu fungerar som TV rum.. det är också här som vagnen står och väntar.

Här var vårt hem såhär som det ser ut just nu, skall lägga upp mera bilder sen då vi fixat i ordning lite mera. Men vi stortrivs här, känner att detta är stället där vår familj skall bo och den känslan känns så otroligt bra!

har några bilder till men internetet är så långsamt så ni får se dem en annan kväll.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

he så jo riktit fint å mysit ut :) har ni köpt elär hyr ni? å vann nanstans ere? :)

2012-04-13 @ 16:34:25
URL: http://www.mariaheikkila.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack :) vi hyr den av antons föräldrar :) den är här i pargas no :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0