bättre dag trotts allt..

börjar bli trött på att magen ska krongla. Har nu köpt hem activia, som ska göra att matsmältningen bättre. Hoppas på att de sku fungera. Är så trött på mycket just nu, tycker om att vara hemma och gå omkring och pyssla med allt möjligt. Men där tar det stopp! Mycke saker känns så otroligt jobbiga :( hoppas att denna fas sku gå över så småninom!

Ida var jag och hälsade på Karin, kollade in henness lägenhet och snackade. Riktigt trevligt hade hon fått de i sitt nya hem :) vi for en sväng till IKEA (för va sku man liksom annors göra??) åt lite kötbullar med mos och köpte täcke+dyna+skydd till bebis dessutom fick lite mera flyttlådot komma med igen. Dom var på rea just nu, ibland har man TUR!

Ida har jag också fixat klart med försäkringen, nu ska den bara godkännas. Hoppas på att de inte är några problem med de. Sen kom lelle, jag har ju vari jäkligt social ida iaf. Vi agnstade på lite om hur omotiverade vi är. Blev vi mera motiverade av de? NEPP inte de minsta. Suck och stön. Imrn har jag iaf finska tent. Ska läsa igenom lite ord ännu och kolla på TV. Har verkligen bloggat dåligt denna måndag. Men det tyder väl på att jag haft något att göra IRL, eller?!? :p

Kommentarer
Postat av: Marica

Köp någo från apoteket så att du får magen o fungera. De gjorde jag, o jag fortsatte efter förlossningen också. Våga inte ta risken att få hård mage efter förlossningen. Fick medicin tom med sjukhuset, så kom ihåg att be om de om de känns så=)

Glad vändag=)

2012-02-14 @ 08:32:09
Postat av: Malin

tack för tipset! ska kolla va dom har på apoteket :) glad vändag till er me!

2012-02-14 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0