Det svåra med att packa

Sitter på soffan och vet att jag nu borde ta mig i kragen och börja packa ner kläder och sånt som skall me till jeppis. Jag hatar att packa, för det känns alltid som att jag skulle ha glömt en massa. Nu ska vi ju inte vara iväg så speciellt länge och de som man glömt kan man köpa nytt MEN ändå. Kläder, under kläder, sängkläder, toalettväska och smink. De e typ de som ska me, hur jobbigt kan de vara? tydligen väldigt eftersom jag inte får tummer ur och gör de. De skulle ju vara just typiskt mej att vi blir sena i straten bara för att jag inte har packat klart. Nej nu e jag nog bara så snäll och går iväg. Än en gång löser bloggen mina problem. En magbild ska också komma upp på bloggen ida :) bara ja fotar den först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0