En lugn fredag

Efter att jag kom hem från HVC och fick lite morgonmål i mig har jag mått helt okej. Har bara ett problem ännu, magen. Är förstoppad och de gör ONT i magen, tror att de håller på att bli bättre nu tack och lov men jag har ännu ont i magen. Vi har varit ut och åka lastbil ida, hela vägen ut till Sorpo. Inte speciellt spännande om man säger så, men eftersom anton var snäll och höll mig sällskap imorse så var jag lika snäll och kom med honom som sällskap på eftermiddagen.

Annors har vi inte gjort speciellt mycke, ätit lite mat och så. Snart skall bastun på, vi ska bada äkta fredagsbastu. Ska bli så skönt. Sen ska vi traska ner för backen och gå och bowla med några kompisar. Vet inte om jag bara är med som sällskap eller om jag tänker bowla.. beror på hur magen känner sig.

här kommer lite bilder från dagen

min timer


underhållningen, han inte läsa speciellt mycket

image description
sen fick jag ligga här resten av tiden


och sen åkte vi lastbil :)

Nu ska vi gå i bastun, ha en skön fredakväll! de ska vi ha iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0