En solig måndag

Solen skiner utanför fönstret ida, kanske man skulle släpa sig ut på en promenad? har iaf spenderat morgonen med att städa och packa och slänga och packa och städa. Mest i köket, försöker få skåpen urplockade och städade NU så har man inte det på agendan sen då ALLT ska fixas i slutet av mars. Dessutom känns det helt smart att göra lite år gången eftersom jag igår efter att ha packat några lådor var totalt slut i ryggen. Nu är det mesta krimskramset nerpackat, ljuslyktor mm. Sånt som sen kommer att vara trevligt att plocka fram i vår nya lägenhet. Lite lämnade jag ju kvar så att de ska se ut som att någon bor här ännu, men de e nog verkligen lite. Tavlor och sånt får hänga kvar tills vi flyttar. Sist och slutligen har man väldigt mycket extra hemma, liksom saker som man har men ALDRIG eller väldigt sällan använder. Har nu 4 fullpackade lådor här uppe, anton får bära ner dem till källaren sen då han kommer hem från jobbet.

Bebben i magen trivs iaf med att jag fejjar på, han vaggas till sömn då jag vankar omkring här. Man börjar märka att han sover mera och är sen mera vaken. Det kan vara lugnt i magen ganska så länge, nästan så man börjar fundera och sen sätter han igårn igen :)

Nu blir det lunchpaus för mig, tonfisk och nudlar tror jag att de får bli ida. Lätt och snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0