färdigt kalasat för iår

Nu har alla gäster fari hem o jag sitter helt slut på soffan. Ett riktigt lyckat kalas även idag, en massa fina presenter och en massa trevliga gäster. Har smaskat i mig både det ena och det andra, mätt som bara va. Skönt att tänka att nästa kalas som vi ordnar kommer att ordnas i vår nya lägenhet, nu kan jag börja packa påriktigt. Bryr mig inte om att vi sen lever i lådor, vill känna att det händer något :)

Märker nog på kroppen att jag är gravid, voi jessus va trött man blir efter en dag då man varit igång hela tiden. Imrn är jag ledig så då hinner jag vila upp mig eller börja packa. Får se va jag har lust med. Lelle ska komma hit en sväng ännu ikväll, vi har båda två killar som är på dejour så vi får underhålla varandra :) bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0