fynd

Jag tror att jag gjortde ett bra fynd nyss, på Facebook finns en sida där folk lägger upp saker som de vill sälja. Där hade en lagt ut att dom säljer en babysitter till stokkes trip trap stol för bara 40€ både sittern och dessutom råkade den vara i rätt färg. Vi har tänkt att bebbe nr 1 ska få en stokke stol i härlig limegrön färg. O nu råkade dessutom tyget vara rätt. Så jag meddelade att vi var intresserade. Hoppas ingen annan hunnit före oss! För isf är den vår snart!! nu fattas sen bara stolen ;)


bilden är lånad från stokkes egna hemsida

måste säga att jag verkligen gillar färgen, anton tycker att den är lite FÖR färgglad, men jag tycker om limegrönt i köket och den här passar perfekt! Vad tycker ni andra då?

Kommentarer
Postat av: ronja

Fin och pigg färg :)) har ni skötbord redan? min bror och hans flickvän säljer ett av märke stokke :)

2012-02-22 @ 10:45:37
Postat av: Malin

Vi kommer att få ett skötbord så tyvärr behöver vi inte. Dom är super fina, skötborden från stokke!

2012-02-22 @ 10:53:25
Postat av: ronja

okej :)) in me mera magbilder o sånt nu :))

2012-02-22 @ 11:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0