i väntan på finskan

nu sittter jag då har i novia, de va inte igår jag gjorde de senast. Hade ju missat att andra föreläsningen började redan kl 11.30 så jag klamppade in glad i hågen kl 13 och fattade inte varför de hade börjat ren. NÅJO men nu är mitt namn också på närvarolistan och jag hade inte missat så mycke. TUR! nu måste jag vänta ända tills halv 4 inna jag får börja skriva finskan. Det är tidsbegränsat och får bara ta en halv timme, sen får jag köra hem igen. Håller tummarna för att jag kommer igenom de denna gång!! har läst på orden i moodle så de borde väl finnas kvar i mitt huvud. Men jag är ju inget språk geni direkt.

Sen tänker jag åka via butiken på hemvägen, (kom med bil till åbo ida) och köpa något smått till anton. Bara för att han är världens bästa pojkvän sambo och blivande pappa <3 så att nu vet ni alla de och jag gissar att de va jätte intressant ;) bebben i magen sparkar också med en liten hälsning. Han gillar då inte skolan och att bara sitta stilla så länge. Tur att de inte är såååå många skoldagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0