konstig känsla

måste nog säga att de kändes lite mysko att ha en massa människor hemma hos en som kollade på lägenheten. Dom verkade gilla den iaf så jag tror nog inte att den kommer att stå tom speciellt länge. Lite bekanta va där också. Jag hann få allting städat, dessutom hade jag sällskap av lelle. De e allti mycke roligare att städa och grejja då man har nån att tala med. Tyvärr känns de dock i ryggen nu att jag varit igång hela dagen. Stel och lite värkande, men sånt är det. En till flyttlåda bleb också packad ida, anton före ner dem i källaren :) det börjar bli fullt där nere nu, de konstiga är ju bara att ja inte tycker att sakerna uppe i lägenheten minskar alls :/

Nu sitter jag hemma hos svärmor och svärfar, anton sku och göra nån jobb grej så ja fick bli här och vänta. De går ju bra med både dator och internet ;) nu ska ja surfa vidare och söka efter tapeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0