Lördag, försäkring eller inte?!?

Vad har jag för spännande att komma med ida då? tjaa inte mycke, har surffat runt på olika försäkringsbolags hemsidor och försökt bli klokare. Resultatet är väl inte så bra, fattar noll. Mamma lovade hjälpa mig med de som tur, varför ska allt såndänt vuxen aktigt vara så jäkla invecklat? Det är alltså frågan om en graviditetsförsäkting, jag och anton anser att vi vill ha en sån, vet många som inte  har och vet mågna som har. Eftersom vi inte har några besparingar just nu så har vi helt enkelt inte råd att inte ha försäkringen. HUR har ni andra tänkt som är gravida/varit gravida? har ni haft försäkring?

Annors händer det inte mycket hemma hos oss ida, vi har städat lite (vilket verkligen behövdes) bykt och sånt annat tråkigt. Va vi ska hitta på nu vet jag inte, ja ska klä på mig kläder iaf och sen får vi se :)

Kommentarer
Postat av: belinda

vi tog nog försäkring Me Sebastian å nu. nån slags barn försäkring som måste lagas senast tre månader före beräkna datum. så när babyn föds så kommer den i kraft så att allt som händer Me barne far på försäkringen. rätt dyr e di men ack så skönt att ha om di tex hamnar på sjukhus! känns tryggt å bra :)

2012-02-11 @ 12:32:04
Postat av: Jessica

Jag sku nog absolut ta försäkring. För Liam har den kunnat användas för en operation gällande ett medfött "fel"... Operationen kostade över 1000€. Visst kan sådant skötas "kommunalt" också, men kändes nog tryggare att gå privat. För Jamilah har vi inte "haft nytta" av den ännu, men man vet aldrig.

2012-02-12 @ 12:27:18
URL: http://branntomt.blogspot.com
Postat av: Nina försäkrad

Jag skulle helt klart försäkra mig. Känns alltid tryggare.

2012-02-21 @ 16:11:23
URL: http://www.forsakring.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0