när det inte finns så mycket mer att tillägga

Så sitter jag här i soffan igen då och gäspar. Vill inte gå och sova innan anton kommer hem, gillar inte att somna och veta att han ännu kommer. Är rädd för att jag ska bli rädd typ ;) det borde inte ta så jätte länge till för honom så ja ska väl hållas vaken?!?

Det känns som att jag inte bloggat om något relevant på länge, vet inte riktigt vad jag ska blogga om?

Kan iaf berätta att jag nu packat en låda till, med alla presenter och alla våra muminsaker. Så nu används här inte muminmuggar före vi har flyttat. Kommer att kännas jätte kul att få plocka fram allt. Vi har ändå saker så att vi klarar oss. Kommer nog att packa en låda till här snart, kanske börjar på de redan ikväll eller så tar jag de imrn?!? vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0