och onsdagen i ett nötskal

Efter skolan bestämde jag och Malin B oss för att åka till Skanssi, vi hade en liten lunch date på RAX. Det var super gott, älskar att man kan blanda pizza med en massa god sallad. Det känns inte lika onyttigt då man också äter sallad :)


länk

sen gick vi och strosade i butiker, malin klämde och kände på bebis kläder :) hon är lika shopaholic som jag så vi stortrivdes där bland allt sött <3 men jag kunde hålla mig och köpte faktiskt inte något, har inte riktigt den ekonomin just nu. Dessutom har lill killen en hel HÖG men kläder ren. Har så mycket annat att köpa som han måste få här ännu före han kommer. Borde försöka få anton med mej här nån da så att vi sku kuna se lite på vad vi ska köpa. Han är inte typen som gillar att gå och titta utan han vill gå in i en butik köpa de som han ska ha o fara hem tillbaka. Så vi måste mötas på mitten, kolla någon gång o sen bara köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0