Party i magen

Ligger och läser bloggar, mest bloggar om första tiden med bebis. Längtar massor tills jag också får skriva om vagnspromenader, amning och blöjbyten. De e inte jätte länge kvar, speciellt inte då veckorna rusar förbi. Är nu i v 24+4 vilket betyder att de e cirkus 15 veckor kvar +/- någon dag. De e massor som vi ska hinna med ännu innan vi e redo för att få bebis. Det största blir väl nog att flytta, men sen måste ju alla grejjer fixas och köpas. Inte mig emot, shopaholic som jag är ser jag fram emot att få gå i butiken och köpa allt mer eller mindre nödvändigt ;)

Lillkillen tycker nog att de e väldigt trögt att mamma bara ligger idag, han kickar omkring och försöker säkert säga åt mig att ja ska gå upp och göra något. Men ida ska ja nog bara vila, vill bli frisk så snabbt som möjligt! Nu ska ja äta lunch och läsa vidare på bloggarna. En sån måndag har vi här ida.

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Hejsan! Härlig blogg du har! :)

2012-02-06 @ 14:21:59
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Fraj

Krya på dig! :)

2012-02-06 @ 20:13:29
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0