Resultatet

Tänkte visa med några bilder hur bra mitt hår blir då man inte borstar och river i det då de e vått. Jag sprayar bara lite balsamspray i och sen börjar jag föna de. Vipps så har så gott som alla knutar försvunnit, tror ändå att fönen sliter mindre på håret är vad borsten gör. Då håret är torrt är det bara att borsta igenom de. Och så e man klar, utan att hårbottnet svider och kläderna är fulla av brustna hårstrån :)
Här kommer bilderna före fönen och efter. Här har jag int alls använt borsten ännu :)

 


Kommentarer
Postat av: syster

ja tror ja glöde säga d, men om man sprutar balsam spray i ett vått hår rinner det av, spruta hellre när man lite torkat det! :) Kram!

2012-02-06 @ 15:19:19
URL: http://fearless.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0