Slut på denna vecka

NU har jag skrivit klart det som jag hade tänkt skriva på skolarbetet detta veckoslutet, vi har ätit kvällsmål och anton har kommit hem. Orkar inte vara vaken mera, blir trött av att läsa allas kommentarer på FB om val-resultatet. Personligen har jag inte sett presidentvalet som ett val där man skall visa om man är för eller emot homosexualitet. Men nu tycks folk tycka att vi finländare är väldigt tångsynta och inte öppna för alla sorters människor. Tycker bara att de e konstigt, för de låter som att Haavisto borde ha vinnut bara för att han e gay. Tycker att båda skulle ha passat bra som finlands president, nu blev detta resultatet och vi får leva med det i 6 år. tänker inte ännu heller säga vem jag röstat på, MEN jag kan säga att personens sexualitet inte hade någon som hellst inverkan. Jag röstade på den person som JAG tror är bäst i just rollen att vara Finlands president, så enkelt var det för mig ;)

tack och gonatt för denna vecka. Imrn är en ny dag, en ny vecka och dessutom kommer STUDIESTÖDET. Tror att det kommer att bli en bra måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0