Tisdag 28.2.2012

Skoldagen är förbi och nu sitter jag i soffan. Har en massa städning som väntar på mej men jag tror minsan att jag väntar tills anton kommer hem ;) annors kanske jag skulle hinna städa innan han ens hunnit komma hem. De sku ju vara lite typiskt, eller hur?

Vad ska ja annat berätta för intressant för er ida då? Jag var via SKANSSI påvägen hem från åbo, köpte 3 st muminmuggar för födelsedagspengarna som ja ännu hade kvar.

dessa blev det denna gång


länk


länk


länk

Är riktigt nöjd över dagens inköp, älskar muminmuggarna och försöker alltid köpa en eller några då jag fått pengar i present. Har ännu några muggar som vi inte har den med stinki har vi inte och inte heller tooticki men sen börjar vi ha de flesta :) sen får jag väl börja samla på skålarna ist :) TUR att de finns något nytt att shoppa! Mumin sakerna är så fina, och de passar både vuxna och barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0