dehär med sparkar

det är super mysigt nu då jag känner bebisen flera gånger per dag. Små buffar och duttar, speciellt nu på kvällen då jag lägger mig ner för att börja sova. De blir livat bara värre ;) det är ju sparkarna som jag väntat på så nu njuter jag, dessutom är det ju skönt att känna av bebisen att den rör sig och mår bra. Längtar massor till tisdagens ultra, att få se bebis och att få veta. Har en överrenskommelse med syster V, skall meddela henne då vi vet om det är snopp eller snippa :) folk tror så olika. Faster tror på snopp medans, syster och svärmor är helt säkra på snippa. Vi får väl se ;) på tisdagen ska de sedan schoppas lite, då vi vet om de ska vara rosa eller ljusblått. Hahaha börja just tänka på att tänk om bebis inte visar oss vilken sort den är, då vet vi inget mer om den än vi vet ida ;) de sku ju va lite typiskt.

Nu ska ja börja sova.. tack och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Vad tror ni själv? :)

2012-01-09 @ 10:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0