Den krassa sanningen

Här sitter jag och vet inte om ja ska skratta eller gråta. Var in på min nätbank, tyvärr e de glest där. Har inte på år och dag varit såhär fattig. Jag tror faktiskt att jag aldrig har haft såhär lite pengar! Studiestödet kommer ju snart MEN inte blir man rik på de heller, de e nog bara för mej att lyfta på hatten för er som klarar er utan en heltidsjobbande pojkvän. Är evigt tacksam över att jag har anton, förståss också av andra orsaker än pengar men helt seriöst så sku int han finnas i mitt liv sku ja leva på vatten. Sku typ inte ens ha råd med brödet. HUR sad e int de?!? Nåjoo som man bäddar får man ligga, lillbebis har fina kläder och vi har redan börjat köpa saker till honom. Dessutom har jag mina julklappspengar kvar ännu MEN dom e heliga. Dom ska ja sattsa på någo till mig själv.

Men lite pinsamt var det ju nog ida i butiken då jag inte hade täckning på mitt kort, måste åka till en bankomat och ta ut pengar från ett annat konto. Det handlade om några centar som gjorde att jag inte kunde betala med mitt egna kort MEN iaf. Har inte varit med om de innan, på något konstigt vänster har det alltid funnits pengar.. Lever väl i en liten drömvärld. Nåjoo bäst att börja fundera över de nu, kommer ju inte att jobba i sommar så ja kommer ju inte att få någo mera pengar på jäääääääätte länge.


bildlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0