drog mitt strå till stacken!

var och rörstade efter många om och men, jag sku ju vänta på anton MEN de hade skiti sig någo för honom så ja fick fara med karin. Ja sku ta bilen för att fara och söka karin och märkte i samma väva att jag inte har bilnyckel. TYPISKT! blev lite sur på anton eftersom de va han som hade tagi nyckeln, sen klädde jag på mig kläderna och gick ner för backen. Typ 200m från där vi bor, mötte upp karin och gick in och röstade. Greps av en liten panik atack då jag ställde mig i båset, VEM ska ja rösta på?!? är sist och slutligen helt nöjd med mitt val. Tänker inte skriva vem jag röstade på. fast jag blev osäker på vem jag röstade på då jag lämnade in min röstsedel, men nu mins jag igen ;) sen pratade vi lite jag och karin, om helgen och om allt möjligt annat. Bättre att få prata med någon än att sitta ensam och fundera! tycker jag iaf :)

Nu sitter vi och äter kvällmat och kollar på valvakan. inte så spännande direkt men man måste väl se på de ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0