en lång dag med bra slutresultat

Ida har vi varit till karis mamma och jag. Vi hälsade på lillasyster och hjälpte henne lite. På eftermiddagen fick jag håret färgat så nu har jag inte utväxt från helvete mera, e brunhårig ist :) lite annorlunda men jag gillar de! har ju varit brunett tidigare också så de ska väl gå bra. De e bra med brund för de måste inte färgas lika ofta som blont. Hade riktigt givande diskussioner med mamma både påvägen till och från karis. Skönt med lite tumistid <3

Nu sitter jag hemma helt död, vi hade start kl 7.30 imorse så ja håller på att somna nu. Vi ska snart gå o sova, bara anton blir klar med sitt. Har inte så mycke annat att komma med ida, lillkillen har varit helt tokig ida :) sparkat på som en liten galning, han gillade väl inte nyland ;) eller så gillade han inte att mamma bara satt hela långa dagen, hoppas på att han tänker somna snart så att jag också får sova :) tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0