en riktig vilding?

för varje dag som går sparkar lillkillen mer och mer, börjar snart fundera på om han alls sover? så gott som helatiden får jag en liten påminnelse om att han är där inne i min mage och bökar runt. De e så mysigt, de e ju dehär som jag har väntat på i typ 16 veckor. Bekräftelsen från både en växande mage och rörelser från grodan <3 man kan inte föreställa sig hur mysigt de e att ligga i sängen på morgonen med händerna på magen och få en massa buffar från bebis. Samtidigt är det lite skrämmande, liksom en påminnelse om att där faktiskt är någon som förr eller senare ska titta ut. Den tanken har börjat dyka upp hos mig mer och mer, själva förlossningen. De e ju ännu några veckor dit, man kan ju vara gravid i 42 veckor så som mest är det då 20 veckor kvar. Men ändå jag har ju vetat om graviditeten i 16 veckor och HUR snabbt har inte de gått? nej nu ska ja gå o värma lite lunch och inte fundera mera på dehär, blir så stressad då ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så härligt med en busig liten bebis :) Sedan ett par veckor tillbaka så växer min mage som sjutton, och varje gång man kikar sig i spegeln undrar man vem som bosatt sig där inne hihi!

2012-01-18 @ 21:41:24
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0