galet!

sitter och tittat på sveriges tv3´s nya serie, mammor och minimodeller. De e helt gelt att barn inte får vara barn, vissa av mammorna puschar sina döttrar till max, sminkar dom och rakar deras ben!! jag hade inte ens hår på benen då jag var 9! sitter och blir mer och mer irriterad, men ändå måste jag kolla på de. Tycker synd om flickorna som blir så stressade av alla krav att de tillslut bara gråter, men ändå påstår mammorna i sten att de e deras döttrar som vill.. ja ja programmet kommer på måndagar men man kan också se på de via tv3 play. Har ni inget annat för er kan ni ju kolla in de. länk
Nu just känns de iaf bra att de e en liten kille inne i magen, känns som att risken att dom ska dras in i just dehär e mindre än med flickor. Fast kanske de kommer en serie om pappor och minibönder eller något annat liknande ;) ingen är perfekt men minimodellerna gick över mitt förstånd.


bildlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0