Ingen magbild

Eftersom jag bara mobilbloggar denna vecka så blir det ingen magbild jag fotar den ida o lägger upp den sen då vi kommer hem. Troligtvis kommer vi hem på lördagen, anton måste jobba ännu hela helgen så.. Lite trist nog men pengarna rullar in på kontot ist. Annors har vi det bara bra här i Österbotten bebisen o jag. Den gör sig påmind lite emellanåt men den har inte ännu börjar sparka sådär jätte mycke. De kommer väl om några dagar eller veckor. Imrn har jag varit gravid i 140 dagar och har 140 dagar kvar. Så från o med imrn har jag mindre kvar. OM bebis kommer på rätt dag vill säga.
Längtar massor till tisdagen också, då vi ska få se vår bebis igen. Hoppas på att Lill*n inte är blyg utan låter oss se :) har inte ännu bestämt om vi kommer att berätta vilken sort vi ska få eller om vi håller det som vår lilla hemlis :) känner jag mig själv rätt kommer jag nog att berätta :p de e så spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0