kul och mindre kul

tack för alla kommentarer, skit kul att ni skriver! Känns så mycket roligare att blogga då man får lite kommentarer :)

Nu till det tråkiga, hade tent ida. Finska och socialpolitik, suck och stön! Det sket sig totalt, kände då jag läste frågorna att jag inte ens fattade va dom frågade efter. Hoppas på att någo gick rätt så att ja int måst skriva om de MEN jag antar att det sket sig så otroligt att det får blir en omtent till. Nåjoo de e nästa veckas problem. Anton är inte hemma heller, sitter här ensam i soffan. Karin är på väg hit i någo skede, skönt med lite sällskap! o sen har jag ju bebis i magen så egentligen är jag ju aldrig ensam <3

Till sist vill jag tippsa om en jätte intressant blogg, en nybliven mamma som bloggar om hennes lilla mirakel Denise som föddes i v 23. Kika in HÄR och kolla, tänk de e som om jag skulle föda om en vecka. Skrämmande men häftigt att se att en liten plutt på ynka 400g har överlevt i 2 månader. Ännu är det ju en lång bit kvar men iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0