slut på "otursdagen"

eftersom alla andra har spamat både FB och bloggar så måste jag väl också göra det. Fredagen den 13 har det varit, ingen otur om ni frågar mig, tror inte helt på sånt skrock men jag säger inte att jag inte tror på de innan dagen är slut, för säkerhets skull ;)

länk

showen var riktigt trevlig, mycket musik och dans precis som de ska vara. Det var annorlunda att bara titta på. Liksom bara se den färdiga produkten och inte själva arbets processen, men bra så :) Tack till frida som bjöd oss!!

Nu sitter jag syster och anton o kollar på Beck, lillbebisen i magen kickar runt med jämna mellanrum. Vi har alltså det allmänt trevligt. Påtal om magen och kickar, lillkillen kickade ganska mycket under showen. Kanske han också ska bli en liten teaterapa ännu en vacker dag. Det roliga med magen var att en massa människor liksom bara tittar eller stirrar på magen men säger inget. Många säger också grattis, men en del människor bara tittar och ler menande :) de e iaf kul nu då det börjar synas, då jag inte bara ser fet ut :p


länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0