söndag 29 januari

sitter i soffan, som så många (sön)dagar förr. Anton åkte iväg på någon "keikka" och jag sitter och funderar på vad som vi ska äta ida. Hur som måste vi till butiken, jag önskar att vi sku ha förmågan att planera och veckohandla för att sedan HA mat hemma och de BARA sku vara att slänga ihop något av de. Men som man bädddar får man ligga, orkar man inte veckohandla så måste man ränna till butiken var och varannan dag. Vi MÅSTE bli bättre på detta innan bebis kommer, för sen antar jag att man inte hinner ränna till butiken bara för att mjölken är slut för 4e gången denna vecka ;) kanske ja sku sätta mig ner och skriva upp va vi ska äta denna vecka och sen övertala anton att vi åker och handlar ida. Nuförtiden finns de nästan lika mycke varor i butiken på söndag som på någon annan da, i större butiker alltså inte i små!

Lillkillen har morgongymnastik just nu. får helatiden små buffar av honom. De e så mysigt, att gång på gång få bekräftelse om att där faktiskt är någon där inne <3 samtidigt som de e lite skrämmande, anton kom hem från jobbet här för någon dag sen och frågade "men alltså HUR tar man hand om en bebis då?" den frågan har jag också ställt mig några gånger. Jag har ju byttblöjjor och sånt på andras barn MEN nu e de bara jag som ska göra de (och anton då) de e vi som ska veta när han e hungrig eller trött. Får väl lita på att mamma och pappa instinkterna dyker upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0