väldigt mysig måndag

Jag kan inte säga annat än att jag är super nöjd med denna dag. Jag har fört syster till tåget, städat, bakat, handlat och lagat mat. Vi har ätit middag tillsammans jag och anton, dessutom fick vi bonus sällskap av karin :) alltid trevligt med flere runt matbordet. Har bykt flera maskiner tvätt också, vilket har resulterat i en jätte trött rygg. Ännu ska ja vika in en maskin i skåpen, o sen får ja väl fortsätta imrn. Har en och en halv timme skola imrn, och sen ska ja få fara o kolla in karins nya lägenhet. KUL!!

Nu på kvällen var vi till kyrkäng, mitt thyroxin var slut och "som tur" äter också svärmor thyroxin så jag fick några tabletter. Hoppas på att mitt recept kommer till apoteket snart! Vi bjöd på muffinsar där också, dom fick klart godkännt :) nu har vi kollat på TV och sitter båda och gäspar. Så jag säger gonatt för ikväll och stänger av datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0