Denna tisdag

Har jag inte gjort annat än sovit, är väldigt trött idag. Snart kommer anton hem, och sen blir han förhoppningsvis hemma lääääänge. Han har ledigt onsdag,torsdag och fredag. Sen hoppas vi verkligen att han kan börja sin pappaledighet från måndag. Detta förutsätter ju då att bebben är på rätt sida magen, man får nämligen inte ta ut pappaledighet innan bebben är född. Men jag hoppas så innerligt mycket att bebben skall vara ute innan måndag. Hellst NU :) börjar bli lite fundersam över hur STOR bebisen hinner bli innan han kommer ut, hoppas att han inte blir sååå stor, då hinner han ju inte ens använda en del av de kläder som vi har till honom i de minsta storlekarna ;)

Nu börjar jag bli sådär rastlös igen, veckoslutet gick helt okej men nu börjar det krypa i kroppen igen. Vad skall man göra dessa dagar? Bara det blir torsdag så får vi veta något igen, då får vi ju i alla fall en tid för igångsättning. Dom sätter säkert inte igång mig på fredagen heller, eftersom det blir veckoslut direkt efter. Men en sak är säker, efter torsdagens läkarbesök kommer jag slänga min telefon i en låda och inte ta upp den därifrån innan bebben är född. Allternativt skrika nej dirket då jag svarar, alla vill ändå bara veta om jag fött ren eller inte. Helt som att jag skulle glömma bort att meddela det?!? Lita på mig, den dagen bebben äntligen är ute kommer nog alla att få veta det!! ;)

Kommentarer
Postat av: Marica

Kämpa på, de var inte lätt med allas frågor... kömmer väl ihåg verkligen irriterande=)

Ta med bb-väskan på torsdag, för du kan ju bli igångsatt med de samma ifall tex är för lite vatten som för mig. En igångsättning kan ju ta länge innan något händer eller så går de väldigt fort de gjorde de för mig.

Jag tror inte dom tänker på vilken dag de är, de är ju full bemaning 24 timmar i dygnet.



inte länge kvar nu, du orkar nog=)

2012-06-05 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0