Inget att rapportera

Inte speciellt mycket nytt att komma med idag inte, haft rätt så många sammandragingar idag. Antar att det beror på att läkaren var och bökade runt och retade tappen där nere. Några tog riktigt ont också, men nu är det lugnt igen. Läkaren rekomenderade att jag bara skall ta det lugnt dom sista dagarna och spara på krafterna, tror själv också att det är bäst. De senaste dagarna har jag dessutom sovit på dagen också, kroppen vet vad som komma skall.

Vi skall passa på att njuta av vår tid på tumis nu med anton. Allt känns så mycket bättre nu då jag vet att även om inget händer så händer det något på måndagen. Det är ju dessutom väldigt vanligt att det börjar av sig själv efter att man fått en tid för igångsättning. Man slappnar av på ett annat sätt då tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0