Lite action nu snälla!

Idag är jag då officiellt fullgången vecka 42+0. Allt är ju prima med bebis vilket är skönt! Allt är nog bra med mej också, så bra som det nu sen är i vecka 43!?! Trött är jag mest hela tiden, känner mig tjock och klumpig men jag mår bra. Vilket är otroligt skönt! Får väl ta det som en komplimang att bebis vill stanna så länge i magen. Måste ju ha en otroligt mysig och skön mage ;) positivt tänkande så att säga :p och senast på måndagen börjar det ju hända något. Det behöver ju inte bli bebis ännu på måndag, men något borde dom väll få till stånd med igångsättningen. Bebis har ju 2 nätter på sig att själv komma ut ännu också. Ingen panik med andra ord ;) skulle nog vara kul om det skulle komma igång av sig självt. Man vet hu aldrig! Skam den som ger sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0