Nervositeten smyger sig på

Börjar nu bli riktigt nervös inför morgondagens läkarbesök, fast allt säkert är hur bra som helst och dom knappast kommer att lägga igång mig ännu imrn. Men man vet ju inte, skrämmande. Vi skall nu i alla fall va med BB väskan så att vi är beredda. Efter läkarbesöket ska vi handla grundfärg till bebberummet. Försöker ställa in mig på att vi nog kommer hem imrn ännu, samtidigt som det väl då kommer som en chock OM dom sen lägger igång mej. Voi Voi imrn vet vi lite mera i alla fall. HOPPAS jag i alla fall! Flummigt inlägg jag vet, men som ni kanske fattar så har jag tankarna på lite annat än att skriva sammanhängande blogginlägg just nu ;)


Kommentarer
Postat av: Gudmormor :)

Oj sötis, vad spännande det är... Sitter här med tårar i ögonen. Fattar inte att duska bli MAMMA! Lilla Malin, just blev jag ju faster åt dig...



Lycka till!!!



pussar%kramar

2012-06-06 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0