Nu är vagnen klar!

Sådärja bebben, nu är till och med din vagn färdig bäddad, nu är det bara att komma. Komsi komsi <3


Nu då jag steg upp passade jag på att bädda vagnen klart, just nu har jag bara ett påslakan som täcke + laban filten. Borde jag lägga ett täcke i filten ännu? vi har ju också åkpåsen från kelalådan ifall det är kallare, så som t.ex. det har varit de senaste dagarna.


Nu ligger nukkumatti ( som mamma gjort till mig innan jag föddes, tror jag ) och väntar på dej Bebben!

Sen har vi en trasa som kommer att vara under huvudet på bebben (tack för tipset!) och sen då en liten laban filt i fotändan. Om ni frågar mig så tycker jag att det ser riktigt mysigt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0