Skräp

Har tydligen nån envis infektion i kroppen, crp hade nu stigit till 108 från någo på 80 igår. Så antibiotika droppet fortsätter segt! Känner mig inte alls sjuk, har ingen feber och inget så jag fattar inte varför crpt inte sjunker. Hoppas att det sjunkit tills imrn i alla fall! Undrar hur länge vi måste vara här på sjukhuset ännu, skulle så gärna åka hem. Adam hade läkarkoll just, läkaren hade inget att klaga på, allt såg bra ut. Det är ju i alla fall skönt! Huvudsaken är ju ändå att lillprinsen mår bra :) nu kommer Anton snart hit igen. Det är det värsta med att vara här på sjukhuset, att Anton inte får vara här helatiden! Det är så ensamt på nåt sett då Anton inte är med, och inte är det ju kul för honom heller att måsta lämna oss varje kväll och åka ensam hem. Nåjo förhoppningsvis slipper vi snart hem!


Kommentarer
Postat av: belinda

Äsch då :/ jag fick ju en infektion i livmodern efter S och jag fick å antibiotika i dropp, men ändå fortsatt crp å stig i tre dagar före de börja sjunka, men de sa att oftast gör det de fastän antibiotikan har börja verk.. Hoppas de ha sjunkt till i måron! :)

2012-06-14 @ 10:43:51
Postat av: Tove Lantz

Grattis igen! :)

Har ni inte så ni kan ha dubbelrum där?

Här i Borås har vi BB hotell så att man kan ha dubbelsäng och pappan kan sova över.

2012-06-14 @ 12:44:37
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/
Postat av: Sanna - Livet med Wilton

Åh, herregud så söt!! :)

2012-06-27 @ 16:26:45
URL: http://www.livetmedwilton.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0