Städa städa

Tycker att jag inte gör något annat än städar, dagarna i ända. Men då man är hemma helatiden så blir det otroligt råddigt otroligt snabbt. Ett glas här, ett par strumpor där och vipps så ser det råddigt ut igen. Dock är detta vårt första hem som går snabbt att städa på bara några minuter, det blir aldirg sådär mega kaos som vi ibland hade det i vår förra lägenhet. För att inte tala om vårt första hem, där var det ALDRIG städigt. VI har väl blivit lite mognare också?!? vilket man ju nog ocskå borde bli på 3 år som sambos.

Nu skulle jag vara sugen på att baka något gott, men vi glömde handla smör igår i butiken så jag väntar tills anton kommer hem. Orkar inte gå till butiken ;) städar lite till här hemma och sen får jag börja fixa middag. Är väl en tvätt äkta hemma fru :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0