En omöjligt uppgift

Idag skall det bjudas på köttfärslimpa hemma hos denna familj, den finns bara ett krux med det. Jag älskar köttfärslimpa (FAMMOS!) och är skit rädd för att min inte skall bli lika god. *håller tummar och tår* för att det skall bli gott. Annors har jag inte mycket att komma med idag, har städat och plockat undan lite smått här i köket och lyssnat på x3m. En sväng till butiken har jag också hunnit ta, men that´s about it. Imorogon har jag i alla fall planer för dagen, först skall jag vara i skolan nån timme eller så och sen skall vi på namnsdagskaffe. Axel har namnsdag på fredagen och eftersom detta är ett släktnamn i Antons familj firas detta med pomppa och ståt :p roligt med annorlunda traditioner, för detta sklijer sig från min familj ganksa så mycket. Men man kan väl aldrig fira för mycket?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0