ett vårtecken

För mig är ett av de första vårtecknena de att man kan börja gå med converce igen. Hittade aldig vinterskor för denna vinter, bara mina goretex skor så det kändes extra lysigt att ida sätta på sig mina super fina gula converce.


älskar mina converce <3

Trotts att de nog ännu är isigt på marken och snö mest över allt så var det tillräckligt vårigt för att premiäranvända dom enligt mej. Dessutom tog jag peak rocken på (min svarta vår/höst jacka) den var kanske lite kall ännu men mycket smidigare än vinterjackan. Nu vill jag verkligen att de ska bli vår, varmt och soligt. Man blir på så mycket bättre humör direkt då solen tittar fram lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0