Föräldra-övning

Igår kväll frågade vi oss verkligen om vi blivit tråkigt eller om vi mer eller mindre omedvetet förbereder oss för bebben ankomst. Vi var på inflyttningsfest till Lelle och Matte, vi hade hur trevligt som hellst men vid halv 10 satt jag och gäspade och Anton var också trött. Så vid 10-tiden tackade vi för oss och gick hem.

Nu för tiden vaknar vi så tidigt på morgonen så vi är verkligen trötta på kvällen. Måste säga att denna dygnsrytm passar oss väldigt bra. Man hinner med så otroligt mycket mera om man stiger upp på morgonen. Imorse vaknade vi vid 7, låg och kollade film en stund och anton hade lite mys med magen <3 Det är så roligt nu då bebben ofta sparkar tillbaka om man buffar lite på honom <3

Anton åkte just iväg för att jobba några timmar, jag funderar lite på vad jag skall hitta på. Blir så frustrerad då jag vill göra en massa men ryggen inte håller det mera. Inge kul att ryggen blir så sjuk till kvällen/eftermiddagen att jag knappt kan gå. Har aldrig förr haft ont i ryggen så jag har aldrig riktigt förstått hur jävla jobbigt det är med ryggkrångel! Nåjo hoppas på att ryggen blir bra sen bara bebben kommer ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0