Idag är det 23 veckor

Sen mitt och Antons liv förändrades. Det är 23 veckor sen jag vaknade och hade en konstig känsla i magen och hjärtat. 23 veckor sen tanken slog mej, " jag tar ett graviditetstest ännu innan så ringer jag min gynekolog imorgon" 23 veckor sen jag i all sköns ro satt på toaletten och ordet GRAVID mitt i allt lyser framför mina ögon. Med skräckblandad förtjusning och darrande röst ringer jag Anton. Det var första dagen på resten av vårt liv <3

Om 23 veckor har gått såhär snabbt, hur snabbt kommer då inte de sista 10 veckorna att gå? 10 veckor av flytt och förberedelser inför bebbens ankomst. 10 veckor av förväntan och längtan. De 10 sista veckorna som jag och Anton är bara vi 2. Ser fram emot dessa veckor, men längtar tills bebben kommer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0