ingen läser bloggar på fredag!

Man märker väldigt tydligt vilka dagar som folk läser bloggar, fredag och lördag är riktigt dåliga dagar iaf i min statistik. De e massor med färre människor här inne och kollar just dessa dagar. Söndag däremot är en prima dag, de e väl för att folk då bara är hemma och slösurfar så gott som hela dagen.


de e ju ingen slående statiskti för de som bloggar "påriktgit" men för lilla mej från pargas så käns de häftigt :)

Måste ändå erkänna att de känns otroligt häftigt att krign 100 mäniskor / dag kikar in och vill läsa om hur just JAG har det. TÄNK de 100 människor. De trodde jag inte då jag startade bloggen, ja startade den ju för att ja skulle ha ett minne av min graviditet. Ibland bläddrar jag tillbaka i bloggen och läser gamla inlägg, de e kul att läsa om hur jag tänkte och tyckte då i början av oktober då jag just fått veta att bebben var påväg. Jag kan tänka mej att dessa inlägg också blir roliga att läsa om några månader då jag sitter med bebben i famnen <3 längtar så att jag blir tokig. Men nu ska ja aktivera mej lite, har suttit och knepat och knåpat med bloggen nu i flera timmar, börjar så småninom vara nöjd. En snygg header sku va trevligt ännu, men ja sku måsta ha några bättre program på datorn än paint ;)

Kommentarer
Postat av: liza

ha du prova Picasa ? de e ett bra program ti laga bilder o speciellt headers med. de e gratis att lada ner o lätt att använda tycker jag iaf :)

2012-03-05 @ 13:39:47
URL: http://lizahotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0