kära läsare

Det är så kul att se att så pass många kikar in här på min blogg och följer med mej i min vardag. Nu skulle jag vilja veta lite VEM ni är? Och sen tänkte jag fråga er om ni har någor att fråga mej eller anton för den delen? Det är bara att fråga på, sen svara jag/vi på det som vi vill berätta.



Jag bloggar ju för mej själv, men det finns inget som förgyller mina dagar lika mycket som att logga in på bloggen och läsa era kommentarer så mera sånt! :) Tipsa också gärna om era egna bloggar om ni har någon, gillar att kika in på andras bloggar och se hurudan vardag andra har. Både de som har liknande vardag som jag själv, men också såna som lever ett totalt annorlunda liv :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har följt din blogg ett tag, heter Johanna och är 21, från en liten håla som heter Bålsta :p gillar din blogg för att den är som den är eller vad man ska säga, för att den är personlig och så :)

2012-03-13 @ 22:24:06
Postat av: Malin

Hejsan! Vad kul att du gillar bloggen :) hoppas att du fortsätter att läsa den!

Postat av: Sofie

Hej, jag heter Sofie, är 21 år gammal och kommer från Närpes. Jag hittade din blogg via mammapappa.com och har sedan dess följt den med stort intresse eftersom jag själv ska bli mamma i juli! :)

2012-03-14 @ 13:33:08
Postat av: Sanna

Jag läser ju din blogg, men det vet du säkert redan ;)

2012-03-15 @ 11:55:34
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0