Måndag

Så har ännu en ny vecka börjat, jag är ledig idag och har redan hunnit byka en maskin och väntar nu på att nästa ska bli klar. Diskmaskinen är också igång. De e så skönt att vi städade grundligt igår, då går de att plocka och ordna i flyttlådor igen. Har nu en låda som är fylld med handdukar, vi har massor av handdukar tydligen. Vissa som jag har ut från skåpen undrar jag om vi alls använt sen vi flyttade hit. Nåjo de e ju bra att ha! Idag är det 25 dagar kvar tills vi ska vara ute ut lägenheten. Det är nu som det börjar bli spännande, hinner de få huset klart innan de eller måste vi flytta via en annan lägenhet först?!? Håller alla tummar och tår för att vi ska få flytta direkt till radhuset, men man vet inte ännu. Om några dagar/veckor ser man de. Hur som hellst ska vi vara ute härifrån den sista.

Så småningom ska ja börja packa ner lite kläder också. Sådana kläder som jag vet att jag inte kommer att använda innan vi flyttat, för om vi dessutom måste flytta via ännu en annan lägenhet så tänker jag inte släpa med ALLA mina kläder dit! På dagens agenda har jag inte mycke, ska åka till butiken och handla lite. Vi har ingen frukt här hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0