Mellan skolarbeten och TV

Idag hade jag bara lite stegring, skönt! Hoppas att det inte stiger mera, hittills idag har jag gjort en skoluppgift och kollat på How I Met Your Mother. En helt skön förmiddag om ni frågar mig. NU vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på, kanske jag skulle sätta mej i soffan och kollar på TV? 2 dagar kvar ännu i denna lägenhet och sen får vi börja flytta. Skall bli super skönt att få börja aktivera sej med något igen, och det bästa av allt blir att påriktigt få börja göra i ordning inför bebben <3 Det har jag längtat efter väldigt länge nu :) Alla bebbe sakerna har ju varit nerpackade i lådor, eftersom vi verkligen inte haft nån användnig för dem här uppe i lägenheten. Som tur kom ju FPA lådan förra veckan så jag har igen lite i alla fall kunnat klämma och känna på bebbe saker och kläder <3 Men nästa vecka typ så skall det packas upp och vagnen skall äntligen få flytta hem till oss :) Jag är som ett litet barn som väntar på julafton, det riktigt pirrar i magen då jag tänker på det. Sen har vi ju en massa projekt i lägenheten också, golven i sovrummen skall bytas ut och väggarna skall målas/tapetseras. Men vi fixar det sen då vi har tid.


snart står den i vårt HEM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0