När sover bebben då?

Han sparkar då jag skall somna och han väcker mej på morgonen med sina sparkar. Han sparkar längs med hela dagen. Liksom jag undrar bara när han vilar? Men kanske han hinner sova där emellan, eller så sparkar han i sömnen också?

Jag tycker om att ligga i sängen på morgonen och riktigt känna hur han rör sig. Han börjar bli så stor i magen nu att det går att utskilja var han har huvudet och var han har fötterna <3 det är så otroligt spännande!

Ibland får jag påminna mej själv att det inte är lika otroligt för alla i min omgivning, allt i mitt liv kretsar kring att vi ska få en bebbe om 2 månader. Är säkert inte den perfekta kompisen just nu, men som tur har jag vänner som förstår. Har liksom fastnat inne i bebbe-bubblan. Nåjo några månader kvar ännu och sen kan vi börja skapa en ny vardag. Just nu känns det lite som att resten av livet får vänta, men det hör väl till antar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0