NU mår jag bra!

De e sällan jag tar mig tid att skriva och berätta då allt känns bra, läste igenom min gamla blogg igår kväll och kom ihåg hur skit jag mådde då. Jag var deppig och ensam i min lägenhet i Jeppis. Jag levde för veckosluten för det var då som jag fick komma hem, hem till Anton, kompisarna och familjen. Insåg nu hur lyckligt lottad jag är, jag har varit nere på botten och upplevt det och nu är jag äntligen uppe igen. Jag kan ärligt säga att jag är nöjd med mitt liv, mina val och min vardag. Klart att det alltid finns saker som sku kuna vara bättre, ni vet mera pengar och mera resor och sånt. Utséendet är en annan sak som jag sku kuna ändra lite på. Men som tur är det inte det som definierar mitt liv. Jag har börjat hitta meningen med mitt liv, det känns som att jag verkligen är på rätt väg nu. Jag har välrdens bästa pojkvän och världens bästa bebbe i magen <3 dom är perfekta just för mej, och det är ju det som är viktigt. VI passar ihop med varandra, kompleterar varandra och älskar varandra. Det är ju sist och slutligen det som räknas.


som gjorda för varandra <3
(denhär bilden är så rolig på nåt sätt, ful men ändå fin<3 )

Ibland käns det som att man inte får vara lycklig, att ens liv är fake för att man säger att man är lycklig. Alla dagar är inte solskensdagar från morgon till kväll, men jag känner mig helt ärligt lycklig varje kväll då jag somnar. Det har jag inte gjort på länge och det är därför som det käns så jätte bra! Jag önskar att alla sku få känna sig så som jag känner mig. Jag önskar att alla sku få hitta meningen med deras liv och att alla då de går och sova på kvällen ska känna sig nöjda och glada över vad just deras liv är. Jag tror att det är nyckeln till lycka, och jag har äntligen hittat den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0