På språng hela dagen

vi kom just hem innan för dörren, har varit på språng hela dagen. Vi startade vid halv 10 tiden mot hesa, vi var och hämtade upp antons kompis påvägen (han var snäll och kom med som bärhjälp till sängarna). Då vi väl kom fram till hesa var sängarna inte riktigt vad vi förväntat oss.. vi körde hem tillbaka och bar in sängarna i kyrkäng. Synade dem lite närmare tog exakta mått och åkte sen till radhusen för att måtta sovrummet. Det visade sig att sängarna hur man än vänder och vrider på dem är för stora. Typiskt men sånt händer, vi får försöka hitta någon annan som sku behöva dem, som har större sovrum än vi. Det får nog bli en 160cm säng till oss istället, vill ju kuna ha bebben o sova i samma rum som oss.

Vi var också och kollade in lägenheten som vi kommer att bo i nu mellan att vi bor här och i radhuset, vi har bott där förr och allt var sig likt. Vi insåg hur lite vi hade då vi bodde där men att vi var nöjda iaf. Vi har utvecklat ett enormt "ha begär" det senaste året. Något vi får börja jobba med tror jag?!? Nåjoo sen på kvällen for vi igen till kyrkäng, och blev bjudna på plättar. Vi satt också och planerade bebberummet. Svärmor lovade hjälpa mej att måla någon muminbild på väggen, blir ju mera personligt med egenmålad vägg än med tapeter (och massor billigare) så att sånt. Nu är jag så trött, att jag ser i kors. Ska krypa ner under täcket och mysa med min älskade älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0