Så jäkla typiskt!

Varför kan ja inte lära mej att kolla en gång extra?!? Kom till skolan till 8.30 mötte Malin och vi gick upp. Vi kom fram till ett tomt klassrum och såg på schemat en gång till. Vi börjar 9.30!! Så nu sitter vi här, resten av klassen har märkt detta. Nåjo ja har ju iaf tid att förbereda presentationen :) o sen märkte jag då jag kollade i kalendern att jag bara har 5 veckor skola kvar efter denna vecka :) hur nice är inte de? Totalt typ 15 skoldagar! Börjar se ett slut på allt :)

Bebben i magen ligger riktigt obekvämt ida. Det trycker massor på mina högre revben. Hoppas han flyttar sej! Annie blir det tungt att sitta här till typ klockan 4! Ida går vi också in i v 29 (28+0) de e ren en vecka sen vi for till Jeppis. Tiden rusar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0