så var det slut på denna onsdag också

Vi kom just hem, vi var till radhuset och mäta. Sängarna kommer att passar!! super :) vi blev ombedda att hämta med pizza till antons bror med fru så vi var via Venezia. Anton beställde en skit tråkig pizza till honom och mej, skinka och ananas. Men det sjönk nog ner, som tur va. Vi pratade på om allt möjligt och hade det riktigt trevligt. Känns konstigt att tänka att det snart är vi som bor där, jag längtar så att jag snart blir galen. Det är den längtan som gör att jag orkar stå ut nu, snart snart. Det känns iaf skönt att de flesta lådorna är packade, det är nästan bara städandet kvar och det fixas sedan sista veckan.

Nu sitter jag och käkar lite färsk ananas, får man äta det då marn är gravid? har läst att man skall äta det om man vill att förlossningen skall starta?!? nåjo int känner nu jag något iaf :p en skön kväll på alla sätt och vis. Imorgon är det en ny vecka igen, vecka 30! snart har 3/4 av graviditeten gått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0