Sådärja

Så var alla packade lådor ner i källaren igen, nu ryms det inte många lådor mera. Kankse 5 st eller så, men vi har inte så mycket saker mer heller så de ska nog gå bra. Tänk att alla våra saker ryms i ett källarföråd, vi har nog inte så mycket sen heller ;) haha jag lovar att jag tar tillbaka detdär då allt skall packas upp igen. Nu har jag ju hållit på i 2 månader med detta och ännu är jag inte ens klar. Vi har väl flyttat in och packat upp alla saker sådär passligt till julen typ ;) nånej men tänk om bebben kommer nån vecka för tidigt?!? då är vi väldigt illa ute, så gulle grodan MAMMA vill att du hålls kvar tills du är beräknad! detta tar jag väl också tillbaka sen då vi börjar närma oss mitten av maj :p

Jag tog upp vår gamla damsugare från källaren nu också, tanken är att balkongen skall städas. Det är en av många saker som är dåligt med att man rökt där ute. Aska och sot precis över allt, nu röker där inte någon så ofta mera men askan sitter kvar i alla fall. Nåjo dumt huvud får kroppen lida, på två sätt. 1. lungorna blir svarta och 2. nu måste jag städa extra mycket. Nåjo bäst att sluta gnälla och börja städa istället!


länk

en sånhän skyllt sätter jag upp på vår terass sen då vi flyttat ;) nä men helt seriöst nu då vi ska få bebbe vill jag minsan inte att folk skall komma till oss och röka. Det luktar illa och min bebbe skall inte bli och lukta fimpkopp bara för att någon annan röker. Han skall inte behöva utsättas för passivrökning. Så de e så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0